fbpx

Klantenzone      Bel ons : +32 3 225 09 11

  • Blog

Een ongeval in een restaurant. Welke verzekering komt tussen?

Een ongevalletje in een horecazaak is vlug gebeurd. Een klant glijdt uit over een natte plek. Of door een onvoorzichtigheid van de uitbater of de kelner wordt er hete soep over de klant gegoten met schade aan een duur kostuum (of jurk) en misschien met lichamelijke schade als gevolg. Het komt er op neer als uitbater van een horecazaak goed verzekerd te zijn.

Lees meer

Afdrukken

Tien goede redenen om ‘goed verzekerd’ op skiverlof te vertrekken.

Als je goed verzekerd bent, kan je met een gerust gemoed op skireis vertrekken. Het komt er op neer dat je de juiste keuze maakt om goed verzekerd op reis te vertrekken. Geef toe, het is zinloos om je te laten verzekeren voor risico’s die niet bestaan of voor risico’s die al in een contract gedekt zijn. Twee keer voor hetzelfde verzekerd zijn, is verloren geld.  

Lees meer

Afdrukken