fbpx

Tijden veranderen’, ‘Je verzekeringen ook’.

‘Tijden veranderen’, heet de mediacampagne van ‘Je Makelaar, je Beste Verzekering’. Deze slogan heb je al ongetwijfeld gezien op televisie en sociale media of gehoord op de radio. Met deze slogan wil men benadrukken dat ook ‘verzekeringen’ veranderen, alleen al omdat er zich nieuwe risico’s voordoen. Zeker als onderneming is het verstandig om regelmatig een check-up te doen om zich te verzekeren tegen de nieuwe risico’s.


Een check-up is veel meer dan de voorwaarden van het verzekeringscontract te herzien of na te gaan of de juiste premie voor de juiste dekking betaald wordt. De tijd waar men na een check-up tevreden was omdat men 5% op het verzekeringsbudget kon besparen, is al lang voorbij. Als ondernemer, als zelfstandige verwacht je terecht meer van ons kantoor.

Het is het ideale moment om te onderzoeken of het bedrijf verzekerd is tegen de risico’s waaraan het bedrijf blootgesteld is en een gevaar betekenen voor het voortbestaan van het bedrijf. Zeker de nieuwe risico’s moeten onder de loep genomen worden. Voorbeelden van vragen die moeten in overweging genomen worden:

Zo’n check-up vraagt tijd. In de voorbereiding ervan, tijdens het gesprek en uiteraard in het zoeken naar de juiste verzekeringen. Maar het loont de moeite, zeker als je je bedrijf met financiële gemoedsrust en goede medewerkers wil leiden.

Als verzekeringsmakelaar hebben wij de expertise en tools om zo’n check-up te doen. Op dat vlak doen we meer dan onze concurrenten zoals de banken en de online verzekeraars. Het is dan ook vanzelfsprekend dat bijna 4 op de 5 zelfstandigen bij een verzekeringsmakelaar, zoals ons kantoor ,aankloppen om hun verzekeringsrisico’s te beheren.

Wil je meer info, contacteer ons kantoor.

Afdrukken

Joomla SEF URLs by Artio